Nieuws

A-pak benelux wint prijs met “Coca Cola balverpakkingen (3x)"


A-pak benelux, dochteronderneming van het Duitse bedrijf Gissler & Pass G.m.b.H. heeft dit najaar een prijs gewonnen (De “Goldene Welle”). Deze prijs is uitgereikt door het “Verband der Wellpappen Industrie”, een gerenommeerde organisatie in de golfkartonindustrie 
(www.wellpappen-industrie.de)

De prijs is uitgereikt voor:

- sfeervolle conceptplaatsing
- productherkenning en reclame werking
- vlotte handling

Van Coca Cola was Peter Koopman (functie: Marketing Project Manager) aanwezig om de prijs in ontvangst te nemen.
De ontwikkeling is door A-pak benelux gedaan voor het voetbal EK 2004.


 


  


 


   Klik hier om de oorkonde te lezen.

 

Coca-Cola Euro 2004-actie

De lezers van vakblad Supermarkt hebben de Coca-Cola Euro 2004-actie verkozen tot beste winkelvloeractie van 2004. Van de Lei: "Dit is een toffe actie. De introductie van het nieuwe voetbalspel is uitnodigend en sympathiek, want het is nieuw en fris. Het merk voegt iets wezenlijks nieuws toe aan het leven van de koper. Het spel verdiept de beleving van het EK, iets waar veel behoefte aan is. De aankleding van de actie is energiek; game bottles refereren aan de rijke historie van het Coca-Cola-merk. Het erbij betrekken van Ruud van Nistelrooij maakt het helemaal af".

 
 
 
 

Terug